La estación de tren Miami Central se llena de arte

img

Miami Central Brightline, el nuevo servicio ferroviario de pasajeros interurbano, cuenta con nuevas instalaciones de arte permanente del artista Typoe. Se trata de una gran apuesta por combinar cultura y comunidad.

Isabel Olmos
El Nuevo Herald
August 16, 2018

Brightline ofrece paseos gratis para los niños

img

El mejor momento para disfrutar de un refrescante viaje a bordo del tren de alta velocidad Brigthline es ahora. Agosto es el "Mes de la Diversión Familiar" y Brightline está ofreciendo paseos gratis para los niños... hasta el 3 de septiembre, indica un comunicado de la compañía.

Aurelio Moreno
El Sentinel

Brightline Launches Partnership With Arsht Center

img

The Brightline high-speed rail service wants to be known as more than just a cool transportation option and tell customers how it can provide memorable experiences. Two examples are a newly announced partnership with the Adrienne Arsht Center for the Performing Arts and a Back to School Party in West Palm Beach.

SFBW
SFWB

Train offers app, website for New River bridge schedule

img

Brightline, the only privately owned, operated and maintained passenger rail system in the U.S., has launched two new resources for mariners interested in the operations of the New River railroad bridge in downtown Fort Lauderdale. A mobile app and website now give mariners access to the latest bridge operating plan for passenger trains, which is updated in real time.

Triton Staff
The Triton
August 14, 2018

Brightline celebrates Family Fun Month; children can ride free through Aug. 31

img

August is Family Fun Month and in celebration of this special time Brightline is offering its youngest riders free train rides. Up to two children 12 years of age or younger will receive complimentary tickets on Brightline with the purchase of one adult Smart service ticket.

Charlotte Park
Miami's Community Newspapers
August 14, 2018

Agosto es el "Mes de la Diversión Familiar" y Brightline está ofreciendo paseos gratis para los niños hasta el 3 de septiembre

img

El verano está lleno de diversión familiar en el sur de la Florida, y es el momento perfecto para salir y explorar Miami y Fort Lauderdale. “Cuando las familias usan Brightline, la aventura comienza con el viaje al destino, haciendo que el día se llene de más aventura y oportunidades únicas para explorar South Florida”, …

Mirta Luaces
La Guia News
August 11, 2018

Brightline comemora o mês da diversão em família com bilhetes gratuitos de trem para as crianças

img

Agosto é o mês da volta às aulas e para comemorar, a linha de trens rápidos Brightline está oferecendo aos seus mais jovens passageiros passeios de trem de cortesia. Crianças de até 12 anos receberão bilhetes sem custo na Brightline com a compra de um bilhete para adultos. Com esse incentivo, as famílias poderão levar seus pequenos para uma viagem divertida entre o centro de Miami, Fort Lauderdale e West Palm Beach. “Quando as famílias usam o Brightline, a aventura começa com a jornada até o destino, deixando o dia repleto de oportunidades para se explorar o Sul da Flórida,” disse Johanna Rojas, vice-presidente de marketing da Brightline. “Encorajamos as famílias a aproveitar esses valores, especialmente antes do final da temporada de verão, e antes das escolas voltarem a funcionar, para criar memórias que durarão a vida toda.” Em Miami, as famílias podem se divertir desfrutando de experiências envolventes e educativas, como o Museu Frost da Ciência e o Museu Infantil de Miami, ou

Achei USA
August 10, 2018

Brightline Celebrates Family Fun Month Kids Ride Free Through August 31

img

August is Family Fun Month and in celebration of this special time, Brightline is offering its youngest riders complimentary train rides. Up to two children 12 years of age or younger will receive complimentary tickets on Brightline with the purchase of one adult Smart service ticket. With this incentive, families are free to explore their backyard which has gotten a lot bigger thanks to the connection of Brightline between downtown Miami, Fort Lauderdale and West Palm Beach.

Charlotte Park
Go! Latinos Magazine
August 03, 2018

Insider Video: How Brightline Is Connecting Major Florida Cities by Rail

img

Patrick Goddard, president of Brightline, talks with James Shillinglaw, editor in chief of InsiderTravelReport.com, about this brand new rail service connecting Miami, Fort Lauderdale and West Palm Beach, with plans to connect Orlando and eventually Tampa.

Alan Fine
Insider Travel Report
August 02, 2018

Brightline train eyes expansion to Tampa Bay area

img

The passenger rail service Brightline, which originally planned service from Miami to Orlando, has proposed an expansion to the Tampa Bay area.

Holly Kapherr
Travel Weekly